Політика якості

ТОВ «Тойота Центр Київ ВІДІ Аеропорт» (надалі – Компанія) надає клієнтам широкий спектр послуг, пов’язаних з продажем нових легкових та комерційних автомобілів, запасних частин, додаткового обладнання і аксесуарів, а також супутній сервіс з реалізації, післяпродажного обслуговування та ремонту.

Головна мета Компанії – максимальна задоволеність клієнта. Тому ми постійно вдосконалюємо систему якості менеджменту, а саме: проводимо оптимізацію та покращення виробничих і торговельних процесів, підбираємо індивідуальний підхід до побажань зацікавлених сторін, реалізуємо свою діяльність виключно з дотриманням норм та вимог чинного законодавства України.

Базуємо свою роботу за ризик-орієнтованим методом задля визначення зовнішніх і внутрішніх чинників, що впливають на досягнення цілей Компанії і, як результат, – підвищення рівня конкурентоздатності на автомобільному ринку України.

Реалізація Політики якості Компанії базується на таких принципах:

першокласний сервіс;

вдосконалення системи управління шляхом впровадження інновацій для збільшення прибутковості та конкурентоздатності Компанії;

постійне покращення системи бізнесу, щоб займати лідируючі позиції на ринку автопрому України;

забезпечення належних умов для розвитку та самореалізації працівників, а також залучення персоналу до поліпшення Політики якості;

гарантія конкурентної заробітної плати та соціальної захищеності, прогресивної системи матеріальної та нематеріальної мотивації працівників.

Весь персонал Компанії реалізує Політику якості. Відповідальність за її реалізацію несе генеральний директор ТОВ «ВІДІ Автосіті Кільцева».